Thursday, November 10, 2011

0 rmai dok update pasal 11.11.11


rmai dok update pasal

11.11.11

rmai dok kata natang nih.. tp kat sini admin nk tegaskan..


Dalam kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak 

setan dan dajjal yang akan memerintah dunia. Dan org akan memuja2 pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnye orang tak akan tahu apakah makna tarik tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama Islam, Kristian dan Buddha. Dan di mana nanti Yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul. Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat ank2 adam, St Mary and Crist Jesus. Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami. Semperna keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11.

tp kat sini kmi nk tegaskan..

al Imam Ibn Hajar al Haitami mengenai perkara yang menggugurkan syahadah:

“termasuk di dalam makna itu apabila seseorang yang menyatakan dia sebagai Islam tiba-tiba dia melakukan perkara-perkara yang menjadi ijma’ berlaku di kalangan orang kafir ......"

so kepada owg yg sebarkan sal " kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia" ini pown trgolong dlm ijma' yg brmaksud "persepakatan"..wallahua'lam~



soalan: Apa hukum mengagung-agungkan 11.11.11 ? 


Dosa ke x ?

JAWAPAN--> Tanpa iktikad apa-apa kelebihan pada tarikh 


tersebut tidak berdosa tapi BODOH. - 


Ustaz Azhar Idrus ( Original )... ^^

Tentang aku

nme aku khai.. d lahirkan d HSAJB.. owg johor tp da jd ipoh mari da sbb mse 2006 aku pndah ipoh.. life juz as a simple person.. now stdy kat UiTM Penang.. ai jd owg penang lak na..hahaha pakat mai cini na.. aku mek kos mechanical engineering.. susah wok..jgn men2.. bnyk sbjek killer.. aku ske kwn ngan rmai owg.. jgn malu2 jd kwn aku.. kdg2 ske prank member aku.. haha pdn mke dowg.. jahat? x la.. naseb dowg la..haha add la aku klau kowg ase ley tahan kne prank..wakenabeb..haha pape pon.. have a nice day okeyh..

    Other Recommended Posts

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

 
back to top