Saturday, December 25, 2010

2 my follower yg ke 100


ha ni nk habak mai nih.. ni la award tuk follower aku yg ke seratus..
boomm booomm kevaaaavooommm!!
ajirah nme dia.. sweet owg nye taw!!

 meh ice breaking sikit pasai dia nih!!

hello guys, my full name nurhijrah amil. yeah, the name is weird but have good meanings. NUR=cahaya. HIJRAH=perpindahan. see, beautiful name right. 
family calls me ajirah.
friends calls me jah, hijrah, jerah.
currently studying at uitm melaka and taking dip. in public administration.
start to see the world at 23rd july 1990.
im still learning how to behave in public.


i have big family.
and i am the fifth.
saya sayang family and all of my siblings. they cheer my life.
kami adik-beradik mmng selalu gaduh.
i always said it is 'gaduh manja'
that can make kami adik beradik become more closer


i love to eat.
hate lipas. 
lagilagi kalau lipas yg blh terbang.


i want people hurt me with the truth but, never comfort me with a lies.
I have no need for people who comes to me when they need me, then throw me aside when they're fine. Sort your own problems out like I do!!!


Friends are 4ever, Guys are mostly whatever, When worst comes 2 worst, My girls come first.
 I LOVE MY FRIENDS!! THEY ROCK!! wooooohoooo! go my friends!
*yoya
*ayu
*yaya
*sue
*hawa

love to be blogger because i love to write
and lastly, the owner of this blog is gojess. 
no violence reactions allowed.


**I'm not you, I'm not her, I'm not them. I am me**


Ha yg ni lak entry dia lah hangpa ley usha smpai putaq paler habak hang..



Tentang aku

nme aku khai.. d lahirkan d HSAJB.. owg johor tp da jd ipoh mari da sbb mse 2006 aku pndah ipoh.. life juz as a simple person.. now stdy kat UiTM Penang.. ai jd owg penang lak na..hahaha pakat mai cini na.. aku mek kos mechanical engineering.. susah wok..jgn men2.. bnyk sbjek killer.. aku ske kwn ngan rmai owg.. jgn malu2 jd kwn aku.. kdg2 ske prank member aku.. haha pdn mke dowg.. jahat? x la.. naseb dowg la..haha add la aku klau kowg ase ley tahan kne prank..wakenabeb..haha pape pon.. have a nice day okeyh..

    Other Recommended Posts

Comments
2 Comments

2 comments:

she jirah said...

wah, terharunya.
hee~
nnti saya datang lagi untk amik award yer. :d

khairul said...

jirah : ehehhe thenx ye follow sye..
auuuuwwww.. sker3.. ehehhe

Post a Comment

 
back to top