Saturday, September 24, 2011

0 apa kaitan beca dan nenek tua dr pndangan org lain?


trepetasi berita di MALAYSIA pada hari ini.

SITUASI SBENAR:

Seorang nenek pegi kedai beli ubi, tiba-tiba dilanggar beca lalu mati di tempat kejadian.
...
BULETIN UTAMA
"Nenek meninggal dunia, pemandu beca dicari."

HARIAN METRO
"Hangat! Nenek mati dengan ubi di tangan."

UTUSAN MALAYSIA
"Nenek mati dilanggar beca satu propaganda pembangkang?"

HARAKAH
"Kami tiada beca."

MALAYSIAKINI
"Beca langgar lari bukti kerajaan makan rasuah."

TWITTER @NAJIB RAZAK
"Nenek sanggup mati kerana ubi, menunjukkan ubi 1Malaysia berkualiti dan digemari rakyat!"

IBRAHIM ALI
"Sampai bila kita nak tengok nenek-nenek Melayu mati dilanggar beca akibat ubi orang Cina dan India? Melayu perlu bangun menentang!"

PANCAINDERA
"Kisah nenek dilanggar beca diabadikan dalam filem terbaru David Teo, Beca Gangster."

MASTIKA
"Misteri penarik beca: temubual eksklusif dengan hantu ubi."

SAMY VELLU
"Beca tak bayar tol dicari."

Tentang aku

nme aku khai.. d lahirkan d HSAJB.. owg johor tp da jd ipoh mari da sbb mse 2006 aku pndah ipoh.. life juz as a simple person.. now stdy kat UiTM Penang.. ai jd owg penang lak na..hahaha pakat mai cini na.. aku mek kos mechanical engineering.. susah wok..jgn men2.. bnyk sbjek killer.. aku ske kwn ngan rmai owg.. jgn malu2 jd kwn aku.. kdg2 ske prank member aku.. haha pdn mke dowg.. jahat? x la.. naseb dowg la..haha add la aku klau kowg ase ley tahan kne prank..wakenabeb..haha pape pon.. have a nice day okeyh..

    Other Recommended Posts

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

 
back to top