Monday, September 19, 2011

0 stewardess yg terlampau!


Actually bukan kisah yang terlampau, tapi kisah yang membuatkan stewardess tensen. source
Saloma = stewardess yang terlampau tensen, Pax = Penumpang

saloma: kambin, ikan, pasta?
pax: urmm.. ayam ada?
saloma: libas tray laju2 kat kepala pax.

saloma: teh, kopi, hot choc?
pax: cappucino ada?
saloma: siram kepala pax dengan kopi.

saloma: sandwich ayam dengan salad.. atau sandwich mushroom dengan cheese?
pax: nak sandwich ayam dengan cheese?
saloma: hempuk kepala pax kat screen IFE.

saloma: bar service..
pax: ada beer?
saloma: amstel light, heineken, bittburger?
pax: carlsberg?
saloma: baling kepala pax dengan botol cognac.

pax: boleh smoking?
saloma: tak boleh
pax: alah, boleh lah.. please??
saloma: bukak pintu, campak pax keluar from 40000ft. enjoy ur ciggies!

pax: anak saya nangis lah.. saya nak tido pun tak boleh..
saloma: so?
pax: boleh tak kamu tengok2 sekejap?
saloma: im not ur nanny.
pax: please?
saloma: bawak budak pergi belakang, letak kat toilet bowl dan flush. suck babeh, suck!

pax: tau tak kita kat mana sekarang?
saloma: kamu boleh check kat IFE, flight track.
pax: yeah saya tahu. tapi saya tanya kamu, tahu tak kita kat mana sekarang ni?
saloma: dalam aircraft. baling remote control kat kepala pax.

pax: saya ada connecting flight kejap lagi.. pergi new york. tahu tak gate berapa?
saloma: nanti sampai, refer ground staff.
pax: tapi saya taknak buang masa. saya nak terus pergi..
saloma: bukak pintu, campak pax keluar. saya taknak buang masa kamu.

captain: tuan2 dan puan2. ini captain Z bercakap. sekarang kita di cruising altitude 37,000 ft..
pax: kamu tahu captain tipu? jam saya cakap tak sampai pun 37,000..
saloma: tengok je pax, mata tak berkedip.
pax: nanti kamu cakap kat captain ye..
saloma: bukak pintu, campak pax keluar. sama tak altitude sekarang?

pax: ding! (call button)
saloma: yes?
pax: eh, takde pape.
1min..
pax: ding!
saloma: yes?
pax: takde pape. haha. dia ada bunyi dengan lampu.
1min..
pax: ding!
saloma: boleh saya tolong?
pax: kalau saya tekan ni saya panggil kamu eh?
saloma: kamu ni 1st time naik kapal terbang eh?

Tentang aku

nme aku khai.. d lahirkan d HSAJB.. owg johor tp da jd ipoh mari da sbb mse 2006 aku pndah ipoh.. life juz as a simple person.. now stdy kat UiTM Penang.. ai jd owg penang lak na..hahaha pakat mai cini na.. aku mek kos mechanical engineering.. susah wok..jgn men2.. bnyk sbjek killer.. aku ske kwn ngan rmai owg.. jgn malu2 jd kwn aku.. kdg2 ske prank member aku.. haha pdn mke dowg.. jahat? x la.. naseb dowg la..haha add la aku klau kowg ase ley tahan kne prank..wakenabeb..haha pape pon.. have a nice day okeyh..

    Other Recommended Posts

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

 
back to top